Samolepící etikety pro upoutání pozornosti kupujících
Dnes je na trhu spousta produktů a je velmi těžké se prosadit. Nicméně je to možné. Pomocí značky kvality můžete upoutat pozornost spotřebitelů na nový produkt!
Samolepicí etikety jsou pohodlný a moderní nástroj, který vám umožní výhodně odlišit produkt od podobných produktů konkurentů.
Účel samolepicích etiket
Žádné průmyslové a výrobní odvětví se neobejde bez použití samolepicích etiket:
• označování potravinářských výrobků, kosmetiky, stavebních materiálů;
• výroba čárových kódů pro zboží v supermarketech;
• značení zboží a kontejnerů během přepravy;
• propagace nového produktu a upoutání pozornosti;
• informace o produktu (datum spotřeby, výrobce, cena, sériové číslo, složení);
• označování dopisů na objednávku a balíků.
Kromě organizace dokumentů, označování a reklamy plní taková nálepka funkci ochrany proti padělání a usnadňuje proces inventarizace zboží ve skladu hypermarketu a etiketa z PET materiálu se dokonce používá v automobilovém průmyslu.
Typy samolepicích etiket
Oblíbeným typem samolepky je arch nebo role. Mohou být vyráběny v různých velikostech a množstvích. Mohou být obyčejné bílé nebo s obrázky a textem. Pro větší odolnost a ochranu před UV zářením jsou etikety opatřeny lakem. Termo etiketa (TOR/ESO) se často používá k označení zboží, které bude skladováno v chladničkách. V závislosti na aplikaci mají etikety různou lepicí vrstvu (nemrznoucí, pryžová nebo akrylová).
Výhod takových samolepek je opravdu mnoho:
• Rozmanitost vzhledu – umožní vám realizovat jakýkoli nápad na design, vytisknout vše, co potřebujete. To neovlivní kvalitu obrazu.
• Odolnost proti mechanickému nárazu – etiketa odolává teplotním změnám, UV záření, vysoké vlhkosti atd.
• Pohodlí – štítek je předem nanesen lepidlem, takže jej lze připevnit během několika sekund.
• Široký výběr materiálů – pro každý typ produktu si můžete vybrat správný typ štítku.
Estetika zlepšuje prezentovatelnost produktu a přitahuje pozornost spotřebitelů. Jde o úspěšnou aktualizaci stávajícího produktu a propagaci nového a poskytování užitečných informací o produktu zákazníkům.
Etiketa je nepostradatelným pomocníkem v podnikání, protože je to první věc, které kupující věnuje pozornost, když hledá ten správný produkt na regálech obchodů. Dobře promyšlená samolepicí Etiketa může o produktu mnohé napovědět. Proto byste si neměli nechat ujít příležitost takové interakce se spotřebiteli!